Volgers

vrijdag 1 maart 2013

Challenge Maart - Bingo

Bedankt voor al jullie leuke & prachtige lente kaartjes! Allerlei kleuren, vormen, soorten en allemaal heel erg leuk! Moeilijk om hier een winnaar uit te kiezen. Maar het is gelukt...:

Tineke!
Met onderstaande vrolijke lente-inzending :-)

Stuur even een mailtje naar scrapkaartchallenge@gmail.com dan zorgen we dat de Don&Daisy stempel naar keuze z.s.m. jouw kant op komt!

Deze maand hebben we een bingo-challenge!

De prijs van deze maand is....:
Clear Stamp Me To You - loving company!
Kies horizontaal, verticaal of diagonaal drie dingen uit en maak daaruit een kaart. Bijv groen, lint & knopen OF knopen, blauw & cirkels OF lint, blauw & bloemen.
Je moet een kaart maken met minimaal één rijtje erin verwerkt, dus je mag ook twee rijtjes erin verwerken als je wil!

Groen

Lint

Knopen

Kant

Blauw

Stempel

Cirkels

Bloemen

Roze


Het DT-team heeft onderstaande inzendingen gemaakt:

Claudia
: lint - blauw - bloemen
http://blitzfreaks.blogspot.nl 

Anniek: kant - blauw - stempel

Glenda: blauw, kant, stempel


 Catharina: lint - bloemen - blauw
www.indezoeteinval.blogspot.com

10 opmerkingen:

  1. Superleuk dat ik met mijn kaartje gewonnen heb. ´k Ga een mailtje sturen.
    Mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge. Ik heb een kaartje gemaakt met lint, blauw, bloemen.
    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Tineke, tof voor je. Wat een mooie voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd Tineke.
    mooie creatie gemaakt.
    de kaarten vanuit het team zijn prachtig!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creaties zijn er gemaakt. Leuke Challenge.
    Ik heb net mijn bijdrage erop gezet.
    Ik heb gekozen voor: knoop-blaauw-circels (deze circels zitten in het scrappapier verwerkt).

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tineke, van harte gefeliciteerd! De voorbeeldkaarten zijn ook deze keer weer prachtig!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie voorbeelden en leuke challenge. Ik heb juist mijn kaartje geplaatst.

    Fijn weekend.
    Groetjes, Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb nog niet zo veel spullen en daarom van mij maar een heel eenvoudig kaartje. Ik beschik wel over een knopendoos met meer dan 2000 knopen en die hebben jullie misschien weer niet.

    Voor de winnares van deze challenge, alvast HARTELIJK GEFELICITEERD!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vergeet ik te zeggen dat ik cirkels, blauw en knopen gekozen had, mar dat was eigenlijk wel duidelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie voorbeeld kaarten Dame,s
    Ik heb mijn kaartje ook geplaatst.
    Gr Ria V

    BeantwoordenVerwijderen